1. ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Η αποστολή και μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ACS courier στην δηλωθήσα διεύθυνση του πελάτη. Η μεταφορά των εμπορευμάτων ακόμα κι όταν αναφέρεται «παράδοση κατ’οίκον» θεωρείται μέχρι την είσοδο του σπιτιού ή της πολυκατοικίας.


2. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα Bold Body, Ερμού 94Α με Χατζηαργύρη στον Βόλο χωρίς έξοδα αποστολής.

Κόστος μεταφορικών για όλους τους τρόπους πληρωμής (πλήν αντικαταβολής): 4,00€.

Κόστος αντικαταβολής +1,50€. Σύνολο: 5,50€

Το κόστος της μεταφοράς των εμπορευμάτων προστίθετε αυτόματα στην παραγγελία σας στο καλάθι αγορών.

Αφορά παραδόσεις εντός του κυρίου δικτύου της ACS (βλέπε όρους στο http://www.acscourier.net/el/web/greece) και OXI σε περιοχές που εχουν χαρακτηριστει ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ απο την εταιρία ACS. Επίσης στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνονται οι κάτωθι υπηρεσίες:  

- Υπηρεσία Παράδοσης Σάββατο.

- Υπηρεσία Παραλαβής/Παράδοσης σε επίσημες εθνικές ή τοπικές εορτές και αργίες.


3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα Ειδικής Παραγγελίας (διαστάσεις, χρώματα,κ.ά.).

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε πεντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και εφόσον το προιον που αιτείται επιστροφής είναι ελλατωματικό.Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν δύναται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων,αλλά μόνο αλλαγής,με ίδιο ή αντίστοιχο κωδικό.

Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Θα πρέπει, επίσης, να επιστρέφεται και η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.Τα χρήματά σας επιστρέφονται το αργότερο μέσα σε επτά (7) ημέρες από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει και το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2421038619 ή στο info@boldbodyswim.gr.

Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προιόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος...).


4. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ακυρώσεις παραγγελιών μπορεί να γίνουν μόνο αν δεν έχει αρχίσει η διαδικασία παράδοσης. Ακυρώσεις δε γίνονται δεκτές σε περίπτωση παραγγελίας ειδικών διαστάσεων και χρωμάτων.

banner

Need help?
Χρειάζεστε βοήθεια;
Quick question?
Θέλετε να ρωτήσετε κάτι;
Καλέστε - 24210 38619
...or send us e-mail
...ή στείλτε μας e-mail